Vinn presentkort för 1000 kr

Bästa synden under 2 veckors tid vinner ett presentkort på valfritt ställe för 1000 kr. När vinnaren utsetts så blir denne kontaktad och tillfrågad vart man vill att presentkortet ska gälla. Det tar då ca 1-2 dagar att ordna detta innan kortet skickas ut.

Sämsta synden vinner ett kontantkort värt 75 kr.

Synden postar du under detta inlägg som en kommentar!

Tänk på att det är inte ”den värsta” synden som räknas, så överdrifter brukar genomskådas ganska lätt.

Det är helheten som räknas! Så må bästa synd vinna!

3 thoughts on “Vinn presentkort för 1000 kr

  1. Sophie skriver:

    För ca 2veckor sen så åkte jag bussen från jobbet. Jag satt bredvid en tant i 50 års åldern som tappade sin plånbok/nessecär när hon klev av. Jag såg hela tiden att den va halft på väg ur väskan men sa inget. På ett sätt ville jag säga men ändå inte. Jag tänkte faktiskt säga till henne när hon va på väg ut men som sagt så stoppades jag av mitt onda jag. Jag tog den innan jag klev av och såg att hon hade ca 2700 kr i. Just då börja mitt samvete störa mig som bara den. Fick även lusten att lämna tillbaka den. Men hur som helst så blev det inte så, jag tänkte att jag inte skulle orka med proceduren, plus att det ändå inte fanns något id kort. Men men djävulen som man är så blev man 2700 kr rikare som kom till god nytta. Förlåt Gud!

  2. Anonym skriver:

    Häromdan så ville tjejen ha sex när vi låg i sängen och kolla på tv. Av någon konstig anledning så hade jag inte lust. Sex hade jag lust med men inte med henne just då. Fråga mig inte varför.
    Så jag sa att jag va trött och inte orkade. De slutade med att jag gick upp och onanerade så fort hon somnade. Lite elakt kanske.

  3. "Kajsa" skriver:

    Kanske låter lite töntigt men jag plankade på tåget igår. De va faktiskt första gången och det pirrade lite i magen. Hihi

Kommentera

